bato-adv
bato-adv

(تصاویر) ۲۴۰ تریلیون تومان برای یک قایق!

(تصاویر) ۲۴۰ تریلیون تومان برای یک قایق!

History Supreme که توسط یک تاجر ناشناس مالزیایی خریداری شده است، گران ترین قایق تفریحی است که تاکنون فروخته شده‌است.

تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۱۲ تير ۱۴۰۲

History Supreme گران ترین قایق بادبانی جهان است. این قایق توسط استوارت هیوز برای یک تاجر ناشناس مالزیایی طراحی شده است. گزارش ها حدس می زنند که تاجر رابرت کوک، بنیانگذار زنجیره هتل ها و استراحتگاه های شانگری لا با ثروت خالص بیش از ۱۲ میلیارد دلار بر اساس داده‌های فوربس است.

به گزارش خبرآنلاین، استوارت هیوز، تأمین‌کننده لوازم لوکس بریتانیایی، از نقش خود به‌عنوان کیمیاگر آی‌پد فاصله گرفت و قایق تفریحی ۴.۸ میلیارد دلاری را ساخت که از کمان تا دم با پلاتین و طلا پوشانده شده بود.

به گزارش لاکچری لانچز، History Supreme که توسط یک تاجر ناشناس مالزیایی خریداری شده است، گران ترین قایق تفریحی است که تاکنون فروخته شده‌است. دیلی میل گزارش می دهد که ساخت این کشتی شگفت انگیز سه سال به طول انجامید و بیش از ۲۲۰۴۶۲ پوند فلزات گرانبها در آن مورد استفاده قرار گرفت. همه چیز - از پایه قایق گرفته تا عرشه، منطقه غذاخوری، ریل و لنگر - با طلا و پلاتین تزئین شده بودند.

(تصاویر) ۲۴۰ تریلیون تومان برای یک قایق!

اتاق خواب مستر مجلل که با پلاتینیوم و دیواری از سنگ شهاب سنگ و استخوان دایناسور واقعی T-Rex ساخته شده است، قیمت این سازه را بیشتر بالا برده‌است. شایعه شده است که رابرت کوک این قایق تفریحی را خریداری کرده است که ارزش آن ۱۰ برابر مبلغی است که رومن آبراموویچ (دارنده عنوان قبلی گران‌ترین قایق تفریحی جهان) برای قایق بزرگ اکلیپس پرداخت کرده است. بر اساس فهرست میلیاردرهای فوربس، کوک یکی از تنها سه مالزیایی است که دارایی خالص آن ۵ میلیارد دلار یا بیشتر است. به گزارش بیزینس اینسایدر، اگر قیمت خرید دقیق باشد، «محتمل‌ترین خریدار رابرت کوک، ثروتمندترین مرد مالزی با دارایی خالص ۱۲.۵ میلیارد دلار است».

(تصاویر) ۲۴۰ تریلیون تومان برای یک قایق!

این قایق در دنیای واقعی دیده نشده‌است

در سال ۲۰۱۱ یک وب سایت خبری قایق رانی با مدیر فروش Baia تماس گرفت تا در مورد History Supreme سوال کند. زیرا هیوز هرگز ادعا نکرد که سازنده قایق بادبانی است.

مدیر فروش بایا گفت که این عکس ها از وب سایت آنها دزدیده شده و مورد بررسی قرار گرفته است. بنابراین آنها عکس های جدیدی از یک قایق تغییر یافته نبودند، بلکه عکس های تغییر یافته یک قایق قدیمی بودند. علاوه بر این، او همچنین به چیزی که باید برای هر کسی که در اخبار قایق‌رانی کار می‌کند آشکار می‌بود اشاره کرد. اگر هیوز ۱۱۰ تن طلا به قایق اضافه کرد، چگونه شناور ماند؟

صد تن دارای جابجایی ۸۰ تن است. تصور کنید ۱۱۰ تن طلا به آن اضافه کنید. هیچ راهی وجود ندارد مثل سنگ به ته فرو می رفت. طلای بدنه بیرونی خراشیده می‌شود و یک لنگر طلا؟ هر بار که از آن استفاده می کنید، خطر خراشیده شدن و از بین رفتن طلا را دارید که فقط منطقی نیست.

(تصاویر) ۲۴۰ تریلیون تومان برای یک قایق!

اگرچه در ابتدا داستان جالبی به نظر می رسد، باید بگویم که فراتر از عقل است. منطقی نیست بیش از یک دهه است که هیچ کس این قایق را ندیده است. فقط چهار عکس وجود دارد و به نظر می رسد که فتوشاپ شده اند. و در نهایت، خود علم مانعی بر سر راه قایق می‌شود که حتی با انبوه طلایی که قرار است روی آن باشد کار می‌کند.

bato-adv
bato-adv
bato-adv