در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره تولید ۱۶ ساله این ابرخودرو را با R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ محدود به تنها ۱۵۰ دستگاه با قیمت ۲۴۹،۹۰۰ دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قویترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست دادهاید، ما یک جایگزین داریم.
آئودی R ۸ را هر ماشینبازی به عنوان یک خودروی تاثیرگذار میشناسد. این خودروساز آلمانی قصد دارد تا پایان امسال به تولید این سوپراسپرت پایان دهد.
به گزارش خبرآنلاین، اواخر سال گذشته، آئودی اعلام کرد سال ۲۰۲۳ آخرین مدل R ۸ تولید خواهد شد. در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره تولید ۱۶ ساله این ابرخودرو را با R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ محدود به تنها ۱۵۰ دستگاه با قیمت ۲۴۹،۹۰۰ دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قویترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست دادهاید، ما یک جایگزین داریم.
یک R ۸ کارکرده بخرید و آن را با سیستم سوپرشارژر VF Engineering ارتقا دهید.
این تیونر آمریکایی این کیت را توسعه داده است تا با استانداردهای R ۸ V ۱۰، R ۸ V ۱۰ RWS و R ۸ V ۱۰ Plus در تمام مشخصات مختلف آنها در سراسر جهان سازگار باشد. جزء اصلی سیستم سوپرشارژر Eaton TVS ۲۳۰۰ با سیستم خنک کننده هوا-آب است.
پکیج را میتوان بر روی موتور ۵.۲ لیتری V ۱۰ بدون تغییرات سخت افزاری نصب کرد که باعث میشود کاملاً برگشت پذیر باشد. نتیجه کیت سوپرشارژر، خروجی ۸۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۴۷ نیوتونمتر گشتاور در هنگام کار با سوخت اکتان ۹۱ است. همچنین یک کیت ۸۰۰ اسب بخاری کمی قدرتمندتر نیز وجود دارد که قیمت آن ۳۱،۹۹۵ دلار است. این احتمالاً به این معنی است که کیت ۸۳۰ اسب بخاری باید کمی گرانتر باشد، اما این شرکت میگوید این کیت "اسب بخار قابل اعتماد و برتر را بدون مصالحه ارائه میدهد. "
سوپرشارژر استفاده شده توسط VF Engineering نسل ششم TVS ۲۳۰۰ است. سوپرشارژر به یک منیفولد ریختهگری آب خنک با بازده خنک کننده اضافی که توسط مخزن آب مستقل و مبدلهای حرارتی غیرمرتبط با موتور ارائه میشود، متصل میشود.
علاوه بر این، VF Engineering میتواند ظاهر متمایزتری به R ۸ شما بدهد. صرف نظر از اینکه کدام مدل سوپراسپرت دارید، میتوان آن را با رنگ سبز چشمگیر با ۳۰۰۰ دلار رنگ آمیزی کرد. با توجه به اینکه میتوانید آئودی R ۸ AWD ۲۰۲۰ کارکرده را با قیمتی در حدود ۱۵۰،۰۰۰ دلار پیدا کنید، ارتقای عملکرد و استایل کامل همچنان شما را بسیار پایینتر از قیمت R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ نگه میدارد.