bato-adv
bato-adv

(عکس) هیولای برقی هیوندای همه را غافلگیر کرد

(عکس) هیولای برقی هیوندای همه را غافلگیر کرد

آیانیک ۵ ان لاین با رنگ آبی پرفورمنس با عناصر قرمز رنگ آشنا که از خودروهای بنزینی قرض گرفته شده است، تقریباً شبیه نمونه اولیه آماده تولید به نظر می‌رسد. این خودرو بر روی رینگ‌های ۲۱ اینچی دو رنگ با لاستیک‌های ۲۷۵/۳۵ ZR۲۱ و کالیپرهای ترمز قرمز با نماد N سوار می‌شود.

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۱ تير ۱۴۰۲

هیوندای قصد دارد آیانیک ۵ N را در ۱۳ جولای در جشنواره سرعت گودوود رونمایی کند و با این حال، بخش استرالیایی این خودروساز مشتاق به نمایش گذاشتن طراحی این خودرو است. در یک ویدیوی کامل و غافلگیرکننده، اولین خودروی N لاین الکتریکی همه چیز را چند روز قبل از اولین نمایش برنامه‌ریزی شده نشان می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، مشخص نیست که شعبه استرالیا به اشتباه این فیلم را خیلی زود منتشر کرده است یا این یک تصمیم عمدی بوده است. در هر صورت، در اینجا آیانیک N لاین بدون پوشش مخصوص است.

آیانیک ۵ ان لاین با رنگ آبی پرفورمنس با عناصر قرمز رنگ آشنا که از خودروهای بنزینی قرض گرفته شده است، تقریباً شبیه نمونه اولیه آماده تولید به نظر می‌رسد.

این خودرو بر روی رینگ‌های ۲۱ اینچی دو رنگ با لاستیک‌های ۲۷۵/۳۵ ZR۲۱ و کالیپرهای ترمز قرمز با نماد N سوار می‌شود. این خودروی EV دارای بدنه تهاجمی‌تر با ورودی‌های هوای اضافی در سپر جلو و همچنین گلگیرهای عقب دارای خروجی هوا است.

هیوندای

همچنین متوجه اسپویلر سقفی درشت، برف پاک کن عقب و چراغ ترمز سوم ذوزنقه‌ای می‌شوید که جایگزین نوار عریض مدل غیر N شده‌اند. هیوندای آیانیک ۵ N لاین به نظر می‌رسد فاصله کمتری از سطح زمین داشته باشد، که نشان دهنده یک سیستم تعلیق سفت‌تر با ارتفاع سواری کمتر برای هندلینگ بهتر است.

همچنین یک دیفیوزر عقب با یک چراغ مه‌شکن یکپارچه در باله مرکزی به همراه دریچه‌های بومرنگ شکل دارد. تم پیکسل مانند با دیتیل قرمز رنگ به طور محتاطانه در پشت پیاده‌سازی شده است.

هیوندای

این ویدیو به ما اجازه می‌دهد تا به داخل کابین که سرعت‌سنج دیجیتال تا سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، خوب نگاه کنیم. یک سیستم اطلاعات-سرگرمی با تم N برخی از ترفندهای این خودرو را نشان می‌دهد، مانند

N Drift Optimizer، N Pedal و N Race. همچنین یک بخش اختصاصی به نام N Torque Distribution با تنظیمات بایاس عقب وجود دارد؛ زیرا ۷۰ درصد گشتاور موجود به عقب هدایت می‌شود.

در جای دیگر، فرمان از چهار نقطه («H» در کد مورس) برای نشان N استفاده می‌کند و یک دکمه N را در خود جای می‌دهد. الگوی پرچم شطرنجی روی پدال‌ها و رکاب‌های کناری قابل توجه است.

هیوندای

صندلی‌های جلویی که بدن را در آغوش می‌گیرند، دارای تکیه‌گاه‌های سر یکپارچه و آرم N هستند و توسط دو سوراخ برای (احتمالاً) نصب یک مهار مسابقه‌ای احاطه شده است.

از آنجایی که این ویدیو کاملاً در مورد طراحی است، هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات فنی در آن وجود ندارد. با این حال، ما انتظار داریم یک مجموعه دو موتوره و چهار چرخ محرک با قدرت نزدیک به ۶۰۰ اسب بخار، یک بسته باتری با چگالی بالاتر، همراه با ابزارهایی مانند صداهای تقلبی موتور و گیربکس ارائه شود.

برچسب ها: هیوندای
bato-adv
bato-adv
bato-adv