bato-adv
bato-adv

(عکس) لندکروزر جدید؛ بازهم یک طراحی غیرمنتظره از آسیایی ها!

(عکس) لندکروزر جدید؛ بازهم یک طراحی غیرمنتظره از آسیایی ها!

در جواب به سوال مطروحه باید بگوئیم که ما احتمال می‌دهیم لندکروزر افسانه‌ای هم وارد فاز جدید طراحی جعبه‌ای شود و در نوع خود یک طرح جسورانه را میزبانی کند.

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

رویداد‌های اخیر خودرویی تعدادی طراحی غیر منتظره را به بازار جهانی خودرو معرفی کرد. یکی نسل جدید پرادو که عملا هیچ ارتباطی به قبلی‌ها نداشت، لکسس جی اکس هم که داستان خود را دارد و دیگری سانتافه ۲۰۲۴ که هنوز هم نتوانسته ایم به درستی شرایط طراحی آن را درک کنیم!

اکنون که به زمان رونمایی از نسل جدید لندکروزر تویوتا در اگوست (اواخر مرداد) نزدیک می‌شویم، اکثر کارشناسان خودرو در جهان منتظر یک غافلگیری دیگر هستند! آیا تویوتا، لندکروزر افسانه‌ای خود را به سرنوشت پرادو و لکسس دچار می‌کند یا انتقادات مربوط به دو محصول نامبرده، شرایطی را ایجاد کرده اند تا تویوتا مقداری محتاط‌تر عمل کند؟!

در جواب به سوال مطروحه باید بگوئیم که ما احتمال می‌دهیم لندکروزر افسانه‌ای هم وارد فاز جدید طراحی جعبه‌ای شود و در نوع خود یک طرح جسورانه را میزبانی کند.

لندکروزر جدید

آنچه که این گمانه زنی را قوت می‌بخشد، تصاویر رندری است که بازهم توسط یکی از منابع قابل اعتماد منتشر شده است.

همانطور که در تصاویر می‌بینید، این لندکروزر جعبه‌ای کاملا با رویکرد تویوتا در معرفی آخرین محصولات پرادو و لکسس هماهنگی دارد.

لندکروزر جدید در قسمت دماغه یک مکعب کامل است که قطعا از منظر شاخص‌های علم آئروداینامیک نمی‌توان آن را مورد سنجش قرار داد. در قسمت عقب نیز همه چیز به پرادو نسل جدید شباهت دارد.

این تصاویر و نشانه‌هایی که از آن به دست می‌آید به حضور پلتفرم نردبانی GA-F تویوتا اشاره دارد. این دقیقا همان پلتفرمی است که در لکسس جی اکس نیز استفاده شده است.

لکسس جی اکس از پیشرانه توربودوقلو ۳.۴ لیتری ۶ سیلندر با ۳۴۹ اسب بخار خروجی و گشتاور ۶۴۹ نیوتن متر در هماهنگی با جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند که احتمال دارد این مشخصات را در لندکروزر جدید نیز شاهد باشیم.

برچسب ها: لنکروز جدید
bato-adv
bato-adv
bato-adv