bato-adv
bato-adv

(تصاویر) هیوندای با این خودرو سنت‌شکنی کرد!

(تصاویر) هیوندای با این خودرو سنت‌شکنی کرد!

هیوندای اعلام کرد نسخه چهارچرخ محرک سوناتا همانند شاسی بلندهای این شرکت به گیربکس HTRAC با کلاچ هیدرولیک برای اتصال محور عقب مجهز شده است.

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲

 هیوندای سوناتا برای اولین بار به نسخه چهار چرخ محرک مجهز شد. در ادامه با مشخصات نسخه چهارچرخ محرک Hyundai Sonata آشنا می‌شویم.

به گزارش گجت نیوز، شرکت هیوندای از حدود ۴ دهه قبل تا به امروز سوناتا را تولید و به بازار عرضه می‌کند. این خودروساز در بهار سال قبل در کره جنوبی از فیس لیفت نسل هشتم این سدان محبوب خود پرده برداشت و مدتی بعد آن را روانه بازار کرد. این خودرو در نسخه فیس لیفت به کابین مدرن‌تر مجهز شده است.

(تصاویر) هیوندای با این خودرو سنت‌شکنی کرد!

اکنون این خودروساز کره ای برای نخستین بار سدان محبوب سوناتا را به نسخه تمام چرخ محرک مجهز کرده است. این خودرو فقط روانه بازار آمریکای شمالی خواهد شد. در ادامه در بخش اخبار خودرو، با مشخصات فنی این خودرو آشنا خواهیم شد.

معرفی نسخه چهار چرخ محرک هیوندای سوناتا

هیوندای دیگر در بازار آمریکا نسخه ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۱۸۲ اسب بخار سوناتا را عرضه نمی‌کند. در همین راستا اکنون نسخه چهارچرخ محرک سوناتا فقط با پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۴ اسب بخار را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

(تصاویر) هیوندای با این خودرو سنت‌شکنی کرد!

هیوندای اعلام کرد نسخه چهارچرخ محرک سوناتا همانند شاسی بلندهای این شرکت به گیربکس HTRAC با کلاچ هیدرولیک برای اتصال محور عقب مجهز شده است.همچنین سونتا هیبریدی و سوناتا N Line نیز با پیشرانه 294 اسب بخاری همچنان تولید خواهند شد، اما برای آنها نسخه چهارچرخ محرک قابل سفارش نیست و همانند قبل مشتریان می‌توانند آنها را با سیستم دیفرانسیل جلو خریداری کنند.

هیوندای قصد دارد نسخه چهارچرخ محرک سوناتا را از زمستان سال جاری به مشتریان عرضه کند و قیمت آن را نیز از نسخه فعلی که ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار قیمت دارد، قطعا بیشتر خواهد بود.

برچسب ها: هیوندای سوناتا
bato-adv
bato-adv
bato-adv