تپسی اعلام کرده در این سرویسها ماشینهایی نظیر سوناتا، تویوتاکمری، سمند و آریو هستند و رانندگان لباس فرم به تن دارند. بهنظر میرسد این سرویس با همکاری تاکسیهای پاکرو راهاندازی شده چرا که نام این تاکسی در این سرویس به چشم میخورد.
سرویس تپسی VIP جدیدترین بخش در اپلیکیشن تپسی است که در آخرین نسخه این نرمافزار قرار گرفته است. این سرویس به دو بخش اکوپلاس (اقتصادی) و VIP تقسیمبندی میشود. قیمتها در این سرویس تقریبا بیش از ۲ برابر سرویس عادی است و ممکن است به بیش از ۴ برابر هزینه سرویسهای عادی هم برسد.
تپسی اعلام کرده در این سرویسها ماشینهایی نظیر سوناتا، تویوتاکمری، سمند و آریو هستند و رانندگان لباس فرم به تن دارند. بهنظر میرسد این سرویس با همکاری تاکسیهای پاکرو راهاندازی شده چرا که نام این تاکسی در این سرویس به چشم میخورد.
تپسی در مجمع عادی سالیانه خود به ارائه سرویسهای مختلفی اشاره کرد و از این سرویسها به عنوان منابع افزایش و رشد درآمد خود اشاره کرد. مدیرعامل تپسی در این نشست که در تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد اعلام کرده بود ارائه سرویسهای جدید مثل سرویس VIP و مدرسه که توسعه داده شدهاند از جمله راههای افزایش درآمد این تاکسی آنلاین هستند.
با این حال باید گفت که در بین این سرویسها، فعلا سرویس مدرسه تپسی تقریبا با شکست مواجه شده است و پس از حواشی فراوانی که به همراه داشت، نهایتا توانسته تنها به بخشی از مشتریان خود خدمترسانی کند. در آن زمان اعلام شده بود که رشد چند برابری برای سرویس تپسی پک هم در نظر گرفته شده که این موضوع با توجه به همکاریهای اخیر تپسی و دیوار، شاید بتواند در آینده محقق شود.
در تستی که ما انجام دادیم، هزینه سفر از دفتر به سمت شرق تهران که با قیمت عادی نرخی ۱۵۰ هزار تومانی داشت، در سرویس اقتصادی ویژه تپسی هزینه ۳۶۵ هزار تومانی در برداشت و در سرویس VIP هزینه ۷۳۱ هزار تومانی را در پی داشت. این یعنی اینکه تقریبا ۵ برابر نرخ عادی باید پرداخت شود تا از سرویس VIP استفاده شود.
تپسی مصاحبه رسمی در این مورد با ما نداشت و اعلام کرده به زودی جزییات بیشتری درباره این سرویس به رسانهها اعلام میکند. با این حال باید گفت تپسی در روزهای اخیر قابلیت عجله ندارم هم به سرویس خود اضافه کرده که به مشتریان کمک میکند تا هزینه سفرشان را ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش دهند.
سرویس تپسی VIP، اما کاملا در تضاد با این سرویس قرار دارد و قرار است یک سرویس لوکس ارائه دهد. بهنظر میرسد این سرویس راه سرویسی را پیش میگیرد که در سالهای گذشته اسنپ در اپلیکیشن خود ارائه میداد. اسنپ پرایم سرویسی بود که تا مدتها در اپلیکیشن اسنپ حضور داشت، اما در نهایت تقریبا بسته شد و جای خود را به سرویس اکوپلاس داد، سرویسی که دیگر ماشینهای لوکس چندانی در خود ندارد.
منبع: ديجياتو