نسخه استاندارد سنیک دارای یک موتور الکتریکی در جلو بوده که ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و از یک بسته باتری ۶۰ کیلووات ساعتی که میتواند بیش از ۴۲۰ کیلومتر برد رانندگی (در چرخه WLTP) را ارئه دهد، بهره میبرد.
نسل پنجم رنو سنیک را میتوان یک خودروی طرفدار محیط زیست نامید که بخش عمدهای از ساختارش را مواد بازیافتی تشکیل دادهاند.
به گزارش خبرآنلاین، رنو سنیک E-Tech جدید قرار است در کارخانه Douai ElectricCity رنو ساخته شود. طراحی کلی خودرو شبیه به سایر محصولات رنو بوده و زبان طراحی جدید این شرکت فرانسوی در خودروهای برقی را نشان میدهد.
هنگامی که حفظ محیط زیست مطرح میشود، نسل پنجم سنیک عملکردی بسیار خوب دارد، چرا که تا ۸۰ درصد برای ساختار داشبورد و تا ۲۶ درصد از مواد بازیافتی برای کل کابین استفاده شده است. ۹۷ درصد کفپوشهای خودرو از بطریهای پلاستیکی بازیافتی ساخته شدهاند.
نیمی از سقف شیشهای پانوراما مات شونده Solarbay نیز از مواد زائد ساخته شده است، در حالی که ۳۷ درصد از کل اجزای آهنی خودرو از مواد بازیافتی ساخته شده است.
نسخه استاندارد سنیک دارای یک موتور الکتریکی در جلو بوده که ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و از یک بسته باتری ۶۰ کیلووات ساعتی که میتواند بیش از ۴۲۰ کیلومتر برد رانندگی (در چرخه WLTP) را ارئه دهد، بهره میبرد.
در این گزارش میتوانید به اطلاعات کاملتری از این ماشین دسترسی داشته باشید. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۹.۳ ثانیه به دست میآید و حداکثر سرعت برای این تریم ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
قیمت روز خودرو خارجی و داخلی را در صفحه قیمت خودرو فرارو مشاهده کنید.