bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۹۰۳۲۹

رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش به روایت آذری جهرمی

رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش به روایت آذری جهرمی

کنایه آذری جهرمی مبتنی بر این فرض است که راه افتادن کمپین برای صادق بوقی از سوی جریان اصولگرا، پس از بستن پیج اینستاگرام او؛ هدفی جز پایین کشیدن ماجرای فساد میلیارد دلاری چای دبش از منظر افکار عمومی نداشته است.

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲

آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات با انتشار یک نمودار مقایسه‌ای از میزان جستجوی گوگل در هفته اخیر که نشان دهنده سبقت گرفتن ماجرای صادق بوقی به پرونده فساد چای دبش است نوشت: اگر روزنامه دار بودم، شاید پاسخ تیتر یک امروز همشهری را با این نمودار مقایسه‌ای جستجوی در گوگل می‌دادم…

روزنامه همشهری در شماره امروز خود تیتر یک را به صادق بوقی اختصاص داد و پرسید: چرا کمپین صادق بوقی فراگیر شد؟

کنایه آذری جهرمی مبتنی بر این فرض است که راه افتادن کمپین برای صادق بوقی از سوی جریان اصولگرا، پس از بستن پیج اینستاگرام او؛ هدفی جز پایین کشیدن ماجرای فساد میلیارد دلاری چای دبش از منظر افکار عمومی نداشته است. فرضی که نمودار مقایسه‌ای گوگل ظاهرا آن را اثبات کرده است..

رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش به روایت آذری جهرمی

نمودار مقایسه‌ای میزان جستجو در گوگل برای صادق بوقی و چای دبش

رابطه کمپین صادق بوقی با فساد چای دبش به روایت آذری جهرمی

bato-adv
bato-adv
bato-adv