bato-adv
bato-adv

دفاع رسانه صداوسیما از حفظ کلمه «بده بزنیم» در سریال مهمانی

دفاع رسانه صداوسیما از حفظ کلمه «بده بزنیم» در سریال مهمانی

«پایش‌های صورت گرفته ونکته نظرات اخذ شده از مخاطبان گویای آن است که مهمانی رسالت هنری‌واجتماعی ورسانه‌ای خودرا با همه‌عواملش توانست به‌سرانجام مطلوب برساند و آن رامجددا به حافظه تصویری مخاطبان بسپارد.»

تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳

روزنامه جام جم در تحلیلی پیرامون بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون با عروسک‌های برنامه پلتفرمی مهمونی، از موفقیت پایش یا همان ممیزی های مهمونی گفت.

این روزنامه نوشت: «شاید بزرگ‌ترین خطری که مهمانی را تهدید می‌کرد راضی کردن مخاطبانی بود که قطعا تفاوت ذائقه نسبت به نمایش خانگی دارند؛ اما پایش‌های صورت گرفته و نکته نظرات اخذ شده از مخاطبان گویای آن است که مهمانی رسالت هنری‌ و اجتماعی ورسانه‌ای خودرا با همه‌عواملش توانست به‌ سرانجام مطلوب برساند و آن رامجددا به حافظه تصویری مخاطبان بسپارد.

«بده بزنیم» که امروز در جامعه به یک تکیه کلام تبدیل شده و بخشی از گفتار شخصیت عروسکی پشه و بار شوخی‌های او و همین‌طور جسارت‌ها و حتی گستاخی‌های بچه که متناسب شخصیت‌های دهه هشتادی و نودی است از وجوه بسیار پر رنگ این فصل از مهمونی بود که شبکه نسیم با خوش سلیقگی و با شناخت نیاز و ذائقه و حقیقت جامعه با آن‌ها مقابله نکرد و تلویزیون را در سطحی که مخاطب انتظار داشت به عید نوروز پیوند زد.»

bato-adv
bato-adv
bato-adv