bato-adv
bato-adv

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!

این خودرو که بی‌ام‌و M۴ Maloo نام دارد، دارای روکش ضد خش جدید با روکش آینه‌ای است. اما بدون شک جذاب‌ترین ویژگی این خودرو، بدنه ute است که آن را به اولین پیکاپ M۴ در جهان تبدیل کرده است. این تبدیل توسط DinMann تکمیل شد که مسلماً کار بسیار منظمی را انجام داده و با اقداماتی نظیر برش بخش عقبی سقف، جدا کردن کابین، اضافه کردن قسمت بار و قاب فلزی سفارشی و یک درب عقب کاربردی همراه شده است.

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

پروژه‌های خاص خودرویی همیشه طرفداران ویژه خود را داشته است. تبدیل برخی از خودروهای پرطرفدار به سگمنت دیگر در چند سال اخیر توجه ماشین‌بازهای بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. معرفی پیکاپ یا همان وانت بی‌ام‌و M۴، یکی از این پروژه‌های خاص بوده و شباهت جالبی به ماجرای تولید نسخه وانت پراید در کشورمان دارد!

به گزارش خبرآنلاین، این خودرو که بی‌ام‌و M۴ Maloo نام دارد، دارای روکش ضد خش جدید با روکش آینه‌ای است. اما بدون شک جذاب‌ترین ویژگی این خودرو، بدنه ute است که آن را به اولین پیکاپ M۴ در جهان تبدیل کرده است.

این تبدیل توسط DinMann تکمیل شد که مسلماً کار بسیار منظمی را انجام داده و با اقداماتی نظیر برش بخش عقبی سقف، جدا کردن کابین، اضافه کردن قسمت بار و قاب فلزی سفارشی و یک درب عقب کاربردی همراه شده است. کل این فرایند تبدیل شش هفته طول کشیده است.

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!

قطعات فیبرکربنی روی سپرها و رکاب‌های جانبی دیده می‌شوند. به‌روزرسانی‌های دیگری مانند روکش موتور جدید و ادوات فیبرکربنی روی داشبورد به کار برده شده‌اند. بخشی از صندلی ردیف عقب هنوز در داخل کابین وجود دارد.

نشان Competition به این معنی است که موتور ۳.۰ لیتری شش‌سیلندر توئین توربو، ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک با کمک سیستم xDrive به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!

bato-adv
bato-adv
bato-adv