bato-adv
bato-adv
فرارو گزارش می‌دهد

ریزش سنگین بورس در میانه هفته؛ یازدهمین ریزش متوالی رقم خورد

ریزش سنگین بورس در میانه هفته؛ یازدهمین ریزش متوالی رقم خورد
امروز (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۳۲ هزار واحد کاهش یافت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

فرارو، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۳۲ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۸۰ واحدی قرار گرفت و برای سومین روز متوالی در هفته جاری و یازدهمین روز متوالی معاملاتی اخیر به روند ریزشی خود ادامه، داد.

به گزارش فرارو، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با ریزش ۱۲ هزار و ۸۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۱۶ هزار و ۶۳ واحدی قرار گرفت.

ارزش بازار بورس تهران به ۷۴ همت و ۵۹۴ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۵۸ هزار و ۹۰۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت؛ ارزش معاملات امروز بازار سهام، نیز به ۳۹ همت و ۵۳۹ میلیارد تومان رسید.

گفتنی است، نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، وبملت و شستا بیشترین تاثیر بر افت و نماد وامید بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان امروز معاملات بازار سرمایه با ریزش ۴۶۱ واحدی در ارتفاع ۲۳ هزار و ۹۷۴ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۲۰۷ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۷۰ هزار و ۱۵۱ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۲۹۷ میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات امروز نیز به ۴ همت و ۶۰ میلیارد تومان رسید.

لازم به ذکر است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، بپاس، مارون، خاور، وسپهر، آریان و هرمز بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین