bato-adv
bato-adv

«برمودا» رکورد رئالیتی شو‌ها را شکست

«برمودا» رکورد رئالیتی شو‌ها را شکست

براساس نتایج آخرین آمار مرکز تحقیقات فضای مجازی صداوسیما، برنامه گفت‌وگو محور «برمودا» در صدر جدول پر مخاطب‌ترین برنامه‌های صداوسیما قرار گرفت.

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

فصل نخست برنامه «برمودا» با نویسندگی و اجرای کامران نجف‌زاده در شبکه نسیم در حالی پایان یافت که بررسی‌ها نشان می‌دهد این برنامه گفتگومحور توانسته رکورد مخاطب را در تاریخ برنامه‌های رئالیتی شو بشکند.

به گزارش ایرنا، بر اساس نتایج آخرین آمار مرکز تحقیقات فضای مجازی صدا و سیما «برمودا» همچنان در صدر جدول پر مخاطب‌ترین برنامه‌های صدا و سیما ایستاده است.

ماه فروردین امسال نیز «برمودا» توانسته بود با بالاترین میزان چرخش محتوا در شبکه‌های مجازی تراز جدیدی از دیده شدن یک برنامه تلویزیونی توسط مخاطبان را در این حوزه ثبت کند.

پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در بازدید از پشت صحنه برمودا این برنامه را اعتبار نسیم خوانده بود.

برمودا همچنین در نظرسنجی روزنامه جام جم نیز پربیننده‌ترین برنامه سرگرمی و گفتگو محور صدا و سیما شد و در تلوبیون هم بازدید میلیونی داشته است.

فصل اول «برمودا» با تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری و کامران شهریوری در ۵۲ قسمت از ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به مدت سه شب در هفته روی آنتن نسیم رفت و شب گذشته پایان یافت.

«برمودا» در هر قسمت میزبان یکی از چهره‌های شناخته شده کشور بود و تلاش می‌کرد تا از زاویه‌ای دیگر به زندگی کاری این افراد بپردازد.

مهمان‌های این برنامه از ناگفته‌های زندگی خود می‌گفتند و موازی با صحبت‌های عمیق و حتی گاهی غافلگیر کننده، فضایی فانتزی، شاعرانه و گاهی طنز را نیز در این برنامه تجربه می‌کردند.

bato-adv
bato-adv
bato-adv