bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۵۲۹۶۴

کنایه زیدآبادی به کیهان: می‌خواهید لامبورگینی به پزشکیان بفروشید؟

کنایه زیدآبادی به کیهان: می‌خواهید لامبورگینی به پزشکیان بفروشید؟
«حقا که دغل‌بازترین دلالان نیز با کسی اینطور معامله نمی‌کنند! دلال اتومبیلی را می‌شناختم که وقتی می‌خواست یک بنز آخرین مدل را از کسی بخرد، آنقدر تو سر مال می‌زد که پنداری گاری یا دوچرخه است و وقتی می‌خواست یک ژیان قراضه را به کسی بفروشد، آنقدر در تعریف از آن مبالغه می‌کرد که گویی می‌خواهد لامبورگینی به طرف بفروشد!»
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۰ تير ۱۴۰۳

احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت؛

روزنامۀ کیهان در گزارش صفحۀ اول خود با عنوان «اسب زین‌شده زیر پای دولت چهاردهم» تصویری از شرایط کنونی اقتصاد کشور ارائه کرده است که گویی مسعود پزشکیان قرار است «بهشت موعود» را تحویل بگیرد!

حقا که دغل‌بازترین دلالان نیز با کسی اینطور معامله نمی‌کنند! دلال اتومبیلی را می‌شناختم که وقتی می‌خواست یک بنز آخرین مدل را از کسی بخرد، آنقدر تو سر مال می‌زد که پنداری گاری یا دوچرخه است و وقتی می‌خواست یک ژیان قراضه را به کسی بفروشد، آنقدر در تعریف از آن مبالغه می‌کرد که گویی می‌خواهد لامبورگینی به طرف بفروشد!

‌می‌خواهید لامبورگینی به پزشکیان بفروشید؟ دغل بازترین دلالان نیز با کسی اینطور معامله نمی‌کنند!

برای جلوگیری از ادامۀ این حقه‌بازی، بهترین پیشنهاد را شیخ مصطفی پورمحمدی در جریان تبلیغات انتخاباتی داد. پیشنهادش این بود که دولت جدید پیش از استقرار لازم است گزارش دقیق و کارشناسانه‌ای از وضعیت موجود تهیه و ارائه کند تا برای عموم مشخص شود که مشخصاً چه چیزی را تحویل می‌گیرد تا جای دبّه کردن باقی نماند!

از این رو اکیداً به آقای پزشکیان توصیه می‌شود که بدون اتلاف وقت، هیئتی مرکب از کارشناسان معتبر با گرایش‌های سیاسی متفاوت را تشکیل دهد تا آن‌ها گزارشی دربارۀ آمار فقر و فلاکت، میزان تورم، وضعیت نقدینگی و صندوق ذخیرۀ ارزی، موقعیت کسب و کار مردم و میزان رضایت آنان از وضع موجود، شرایط منابع آب و محیط زیست، وضعیت برق و گاز و بنزین و گازوئیل، نرخ بیکاری واقعی، نرخ بی‌سوادی، نحوۀ توزیع درآمدها، ضریب جینی، شرایط زندگی کارمندان و کارگران، وضعیت ساخت و اجاره و خرید مسکن، بدهی دولت و شرکت‌های شبه‌دولتی به پیمانکاران، ورشکستگی شرکت‌های خصوصی، میزان رضایت کارفرمایان، وضعیت صنعت و کشاورزی، موقعیت بورس و شرکت‌های بیمه و بانک‌ها، پدیدۀ مهاجرت، جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، شرایط چاه‌های نفت و بندرگاه‌ها، قراردادهای خارجی، میزان استخراج و فروش نفت و نحوۀ فروش آن و همچنین ده‌ها موضوع دیگر در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی تهیه و در اختیار عموم مردم قرار دهد، تا برای همه کاملاً روشن شود که دولت چهاردهم دقیقاً چه چیزی را تحویل گرفته و چه چیزی را تحویل خواهد داد!

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
درود بر جناب زیدآبادی بنظرم بتهرین وسنجیده ترین پیشنهاد است به جناب پرشکیان است چون ما بچه های قبل ازانقلابیم همه چیز دولتها ازجمله موفقیتهای دلت خاتمی کاملا یادمان استکه بقول ایشان چه چیزی تحویل گرفت وچه چیزی تحویل داد دراخر ممونه اتصویر وممنون السخندانی و...ازهمه زندگی ساقطش کردند یادمان نرفته دولتی را تحویل گرفت که درکل کشورهای جهان تنها کشور سوریه برامون مانده بود آنهم بابت ماندش ازکشورمان سالانه پنج میلیون بشکه نفت رایگان وپنج میلیون هم باپنج دلار تخفیف که نفت بشکه ای 10دلاربود وبرای مسکن هم یه پیشنهاد برای جناب پزشکیان دارم که اگر میخواهند اکثریت ملت ایران کسانکه خانه ندارند خانه دار شوند نیاز نیست دولت برایشان خانه بسازد وکلا اصلا توکار مسکن دخالت کند تنها که که باید بکنند ارزان کردن مصالح ساختمان است اگر مصالح ساختمان ارزان شود ملت خودشان بهتر وارزان ترازدولت همه ملت باب میل خودشان درکوتاهترین زمان خانه میسازند فقط دولت مصالح ساختمان را به قیمتهای قبل از دولت رئیسی بازگردانند
‌کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
سلام
پیشنهاد‌خوبیست‌به‌شرط‌اینکه‌در‌حضور۲،۳‌نفر‌از
وزرای‌فعلی‌و‌۲،۳‌ازنمایندگان‌مجلس‌ومعاون‌اول‌
‌رئیسی‌باشد‌که‌نتوانکد‌دبه‌کنند
هرچه‌محکمتر‌باشد‌بهتر‌است
کپی‌مدار‌‌ک‌باید‌حفظ‌شود‌تا‌‌شریعتمداری‌دهانش‌را
باز‌کرد‌مقابل‌دیدگانش‌قرار‌دهند
هرچند‌که‌این‌قوم‌بنی‌اسرائیل‌همیشه‌چند‌بهانه
در‌چنته‌دارند
ولی‌وقتی‌مردم‌بفهمند‌آنوقت‌مردم‌جوابشان‌را
خواهند‌داد‌البته‌با‌آرامش‌جواب‌مید‌هند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
آقای شریعتمداری دیگه تو سربالایی هستی بیا تا دیر نشده از تمام اون های که بد گفتی طلب رضایت کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
فقط در یک فقره خودروسازهای بورسی نزدیک به ۲۵۰ هزار میلیارد تومن زیان انباشته دارند که اکثر اون در دولت فعلی هست چیزی در حد انفجار یک بمب بزرگ در اقتصاد در آینده نزدیک.وضعیت طلب بانکها از دولت و ناترازی بانکها به دلیل خرید اوراق قرضه دولتی.دولت قبلی به جای استقراض از بانک مرکزی به برداشت منابع بانکها رو آورده.بالا بردن مبلغ یارانه نقدی.کاهش شدید سود شرکت‌های بورسی عمدتا شبه دولتی تا حد صفر.کمتر از نرخ واقعی استهلاک سالانه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
مگه کسی روزنامه کیهان رو میخونه یا توجه میکنه کسی . اون یارو متحجر بیسواد مفتخور نجومی بگیر حرومزاده بیناموس همچین از دولت اخوند شش کلاسه متحجر تعریف میکنه انگار ملت ایران در کشور سوئد زندگی میکنند و پزشکیان اومده خرابش کنه . واقعا بیناموسی و حرومزادگی هم حدی داره مرتیکه طالبانی داعشی
آرنولد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
دمت گرم حال کردم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۹
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
این اسب غصبی است و باید به صاحبش برگردد مرحوم رئبیسی غاصب بود و دست کرد در جیب ملت و ایران اسب به نظر شما را زین کرد اقای دکتر پزشکیان دستش را در جیب مردم فرو نخواهد کرد و این اسب غصبی هم پیشکش خودتان
علی سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
سلام و عرض
پیشنهاد آقای پور محمدی بسیار لازم و ضروری و خواسته اکثر رای دهندگان به جناب دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب است . بیان واقعیات موجود بر اساس مستندات متقن و کارشناسانه، جلوی خیلی ازیاوه گوئی های خیلی از افراد متوهم و ازجمله روزنامه کیهان و پیروان آن را خواهد گرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
خودش لامبورگینی داره
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین