bato-adv
bato-adv

(تصویر) خودرویی که بهتر از رولزرویس است

(تصویر) خودرویی که بهتر از رولزرویس است

کیت سفارشی Spofec برای رولزرویس اسپکتر در مقایسه با رقیب خود یعنی منصوری، بسیار ظریف‌تر است و طراحی استاندارد آن را تکمیل می‌کند.

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

حضور خودروی بی‌نظیری مانند رولزرویس اسپکتر در جاده در کنار ظاهر شیک و لوکس کوپه، توجه تیونر‌ها را به خود جلب کرده است. جدیدترین شرکتی که به سراغ اسپکتر رفته، بخش اختصاصی نویتک یعنی Spofec است.

به گزارش خبرآنلاین، کیت سفارشی Spofec برای رولزرویس اسپکتر در مقایسه با رقیب خود یعنی منصوری، بسیار ظریف‌تر است و طراحی استاندارد آن را تکمیل می‌کند. تمام اجزای این کیت از کربن اکسپوز ساخته شده‌اند که با رنگ مشکی و کروم کاری تیره ترکیب شده‌اند.

در نمای جلویی لیپ سپر، دی‌لایت اضافه و جلوپنجره مشکی، نقش اصلی تغییرات را بازی می‌کنند. لوگوی رولزرویس در این پروژه به رنگ آبی کار شده است.

بهتر از رولزرویس هم داریم

در نمای پشتی نیز شاهد استفاده از اسپویلر کوچک و همچنین تغییراتی در دیفیوزر خودرو هستیم. تیونر ادعا می‌کند که اجزای اضافی فقط جنبه نمایشی ندارند، چرا که باعث کاهش نیروی بالابر جلو، بهبود جریان هوا و ایجاد تعادل آیرودینامیکی بهینه می‌شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته، نصب رینگ‌های آلیاژی ۲۴ اینچی SP ۳ تولید شده توسط Vossen است که قبلاً در مدل‌های فانتوم و کالینان با تیونینگ Spofec نمایش داده شده بود. رینگ‌های جدید طراحی رینگ دیسکی خود رولزرویس را تقلید می‌کنند، البته با سبکی اسپرت‌تر. Spofec به شما قابلیت انتخاب رنگ از بین ۷۲ گزینه مختلف را ارائه می‌دهد.

بهتر از رولزرویس هم داریم

تیونینگ Spofec همچنین اسپکتر را ۳۵ میلی‌متر (۱٫۴ اینچ) به زمین نزدیک‌تر کرده است. Spofec ادعا می‌کند که کیت نصب‌شده کمی فرمان‌پذیری هیولای کاملاً الکتریکی را بهبود می‌بخشد.

این تیونر تغییری در پیشرانه الکتریکی اسپکتر که ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، ایجاد نکرده است. رولزرویس ادعا می‌کند که اسپکتر برای شتاب صفر تا صد به ۴٫۴ ثانیه نیاز دارد و به لطف باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی، تا ۴۲۸ کیلومتر برد الکتریکی دارد.

بهتر از رولزرویس هم داریم

bato-adv
bato-adv
bato-adv