bato-adv
bato-adv

سکوت نکونام بعد از روز‌های جنجالی سرانجام شکسته شد؛ قول می‌دهم قهرمان شویم!

سکوت نکونام بعد از روز‌های جنجالی سرانجام شکسته شد؛ قول می‌دهم قهرمان شویم!
جواد نکونام در مصاحبه‌ای تفصیلی نسبت به حواشی روز‌های گذشته واکنش نشان داده و قاطعانه از ادامه همکاری‌اش با آبی‌پوشان پایتخت صحبت کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

استقلال در شروع فصل جدید لیگ برتر، روز‌های پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد و آبی‌پوشان پایتخت از ۹ امتیاز ممکن تنها ۴ امتیاز به‌دست آورده‌اند و از رقبای خود در کورس مدعیان از جمله سپاهان، تراکتور و پرسپولیس عقب مانده‌اند. شکست غیرمنتظره در اهواز مقابل استقلال خوزستان، باعث شد تا خیلی زود انتقادات علیه عملکرد جواد نکونام به اوج خود برسد و سرمربی جوان، اما باتجربه آبی‌ها، شعار «حیا کن، رها کن» را در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز شنید!

مدیران باشگاه استقلال در روز‌های گذشته که حواشی پیرامون تغییر احتمالی سرمربی استقلال به اوج خود رسیده، سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند. اتفاق ویژه آنکه، احمد شهریاری و فرشید سمیعی، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در سفری به امارات، با فرهاد مجیدی پای میز مذاکره نشسته‌اند که مجیدی پیشنهاد استقلالی‌ها را نپذیرفته است! در حالی‌که شایعات درباره آینده کاری نکونام در استقلال به اوج خود رسیده، او در مصاحبه‌ای با «خبرگزاری فارس» از ادامه همکاری‌اش با استقلال و اهداف خود در این تیم صحبت کرده است.

همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که از شکست بیزارم
نکونام در بخش آغازین صحبت‌هایش با عذرخواهی از شرایط نشست خبری‌اش بعد از پایان جدال با استقلال خوزستان گفت: «اول از خبرنگاران و اهالی رسانه بابت اینکه در نشست خبری پس از بازی آخر نتوانستم به طور کامل به سوالات پاسخ بدهم عذرخواهی می‌کنم، متاسفانه شرایط آن بازی سخت بود و پس از بازی هم فشار زیادی روی من بود و مجبور شدم نشست را کوتاه برگزار کنم. همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که از شکست بیزارم و اتفاقات تلخی که در اهواز برای ما افتاد هم به تلخی این باخت اضافه کرد».

استقلالی‌ها حتی اگر آسمان سنگ هم ببارد، باخت را هضم نمی‌کنند
جواد نکونام با اشاره به شکست به‌ثبت رسیده برابر حریف اهوازی توضیح داد: «امیدوارم صحنه‌هایی که ما در ورزشگاه دیدیم تکرار نشود، چون خلاف روح فوتبال و هدف ما از برگزاری بازی‌ها است. من می‌دانم در هر صورتی و با هر شرایطی هوادار استقلال از ما برد می‌خواهد و حتی اگر آسمان سنگ هم ببارد، باخت را هضم نمی‌کند. چون خودم را قبل از بازیکن بودن و سرمربی شدن، هوادار این تیم می‌دانم همه ناراحتی‌ها درباره امتیاز از دست رفته در خوزستان و باخت در لیگ برتر پس از ۲۹ هفته را درک می‌کنم».

الان بیشتر از هر وقت دیگر به حفظ آرامش نیاز داریم
سرمربی استقلال با تمجید از شاگردان خود گفت: «بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارم که همه توان خود را برای استقلال می‌گذارند. به آن‌ها اطمینان و اعتقاد دارم و می‌دانم شایسته قهرمانی و درخشیدن در ایران و قاره آسیا هستند و برای هواداران دل و جان خود را می‌دهند. من این بازیکنان و توانایی فنی تیم ایمان دارم و قول می‌دهم قهرمان لیگ برتر می‌شویم. هیچ هدفی غیر از این نداریم و با تمام وجود پای این هدف می‌ایستیم. آنچه در این هفته‌های اخیر در تیم دیدم تلاش همه ارکان باشگاه برای رسیدن به این هدف است و چیزی که الان بیشتر از هر وقت دیگر نیاز داریم، حفظ آرامش تیم است».

حریفان ما در آسیا واقعا سطح بالایی دارند، اما ...
نکونام درباره مسیر دشواری که تیمش در ادامه راه به‌ویژه در رقابت‌های آسیایی دارد، گفت: «ما بازی‌های سختی پیش‌رو داریم، این رقابت‌ها در واقع میدانی است که ما در آن نماینده ایران هستیم و امیدوارم با یک نگاه ملی اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. حریفان ما در آسیا واقعا سطح بالایی دارند و تلاش خودمان برای کسب بهترین نتایج در آسیا را با تمام توان ادامه می‌دهیم. بازیکنان و کادر خوبی داریم، ولی برای رفع برخی کاستی‌ها برنامه داریم».

به‌زودی یک دستیار خارجی به کادرفنی‌مان اضافه می‌شود
جواد نکونام درباره جذب دستیار خارجی توضیح داد: «یکی از کار‌هایی که از پیش فصل دنبال کردیم و به زودی انجام خواهد شد، اضافه شدن یک دستیار خارجی به کادرفنی است. یکی از گزینه‌هایی که به مدیریت معرفی کردم ان‌شاءالله به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد. ما راه طولانی و سختی پیش‌رو داریم، توقع هواداران از خودمان را هم می‌دانیم، ولی از همه کسانی که استقلال را دوست دارند می‌خواهم برای موفقیت این تیم به ما کمک کنند».

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین