bato-adv
bato-adv

هشدار رئیس اتاق درباره تهدید بازار ایران؛ تبلیغات سوء علیه کالا‌های ایرانی

هشدار رئیس اتاق درباره تهدید بازار ایران؛ تبلیغات سوء علیه کالا‌های ایرانی
رئیس اتاق بازرگانی ایران، گفت: اکنون محصولات ایرانی با کیفیت و استاندارد‌های خوبی تولید می‌شوند، اما تبلیغات سوئی علیه کالا‌های ایرانی وجود دارد و کشور‌های ترکیه، هند، مصر، عربستان و چین برای تصاحب بازار عراق در حال سرمایه‌گذاری هستند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

صمد حسن زاده از تهدید بازار ایران در عراق از سوی رقبا خبر داد.

به گزارش اکوایران، بازار عراق یکی از مهمترین بازار‌های صادراتی ایران است.

این بازار فرصت‌های زیادی در حوزه خدمات فنی مهندسی، صنایع غذایی، پتروشیمی، پلاستیک و ... برای فعالان اقتصادی ایرانی داد.

صمد حسن‌زاده، رئیس بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق ایران در نشست شورای روسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق با تایید فرصت‌های صادراتی برای ایران در عراق تاکید کرد: با توجه به رقبایی که در بازار عراق داریم، صادرکنندگان درباره کیفیت محصولات دقت و نظارت لازم را داشته باشند تا باعث بدنامی کالای ایرانی در این کشور نشود.

او در نشست اخیر شورای روسای کمیسیون‌‎های تخصصی اتاق ایران گفت: اکنون محصولات ایرانی با کیفیت و استاندارد‌های خوبی تولید می‌شوند، اما تبلیغات سوئی علیه کالا‌های ایرانی وجود دارد و کشور‌های ترکیه، هند، مصر، عربستان و چین برای تصاحب بازار عراق در حال سرمایه‌گذاری هستند.

رئیس اتاق ایران درباره طلب ۹۰۰ میلیون دلاری ۴۰ شرکت ایرانی که پس از حمله داعش، عراق را به دلیل عدم امنیت ترک کردند و هنوز موفق به وصول طلب‌شان از عراقی‌ها نشده‌اند؛ نیز گفت: در سفر اخیر به عراق درباره طلب ۹۰۰ میلیون دلاری ایرانیان مذاکره صورت گرفت و قرار شد که کمیته ۳ نفره‌ای از عراق و ایران برای بررسی و وصول مطالبات این شرکت‌ها تشکیل شود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین