bato-adv

مدل‌های خودرو‌های کیا و شرایط ارائه خدمات

مدل‌های خودرو‌های کیا و شرایط ارائه خدمات
معاون یک شرکت خدمات پس از فروش گفت: با توجه به اینکه خدمات پس از فروش نباید صرفاً به فروش قطعه و تعمیرات محدود شود و مفهوم آن در حقیقت ایجاد یک ارتباط عاطفی با مصرف‌کننده در بستر یک قرارداد تجاری است
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

حسین سرمد با اشاره به این موضوع که تعداد خودرو‌های موجود از برند کیا در بازار ایران از ابتدای واردات نخستین نسخه‌ها در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ تاکنون به بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه در ۳۱ مدل می‌رسد، گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از این تعداد علاوه بر دوره گارانتی، بازه وارانتی‌شان نیز تمام شده است.

به گزارش پرشین خودرو، سرمد افزود: در ابتدا با ۲۲ نماینده در سراسر کشور فعالیت فروش و خدمات پس از فروش آغاز شد و اما از سال ۱۴۰۳ که تیم جدید مدیریتی مستقر و تجهیز و استانداردسازی جدید عاملیت‌ها طبق استاندارد‌های شرکت KIA انجام شد.

وی افزود: با توجه به اینکه به‌واسطه افزایش قیمت‌ها در بازار ایران، محصولات کیا اکنون در دسته خودرو‌های پرمیوم قرار می‌گیرند، رضایتمندی مشتریان باید بیش از پیش مورد توجه شرکت قرار بگیرد. 

حسین سرمد با اشاره به اینکه بر اساس تعداد خودرو‌های در حال تردد در کشور تعداد عاملیت‌ها در استان‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند گفت: اکنون عاملیت نمایندگی فعال در ۱۱ استان کشور در حال فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان هستند.

وی ضمن تأکید بر وجوه تمایز این مجموعه ازنظر ارائه خدمات پس از فروش با تعمیرگاه‌های غیرمجاز گفت: به‌طور کلی اصلی‌ترین ارزش‌افزوده‌ای که برای ارائه خدمات پس از فروش مطرح می‌شود موضوع تضمین و گارانتی است. 

حسین سرمد معاون خدمات پس از فروش کوشا خودرو با اشاره به این‌که تنوع خودرو‌های کیا موجود در بازار ایران با ۳۱ مدل و در بازه زمانی ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۸ و اکنون ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ بسیار زیاد است گفت: از میان تمامی اینم مدل‌ها ۹ مدل محبوب و پُر تعداد برای جشنواره انتخاب‌شده‌اند تا از خدمات ویژه جشنواره استفاده کنند البته که بقیه مدل‌ها هم می‌توانند در هرزمانی به عاملیت‌های این شرکت مراجعه کنند و برای دریافت کارشناسی فنی رایگان و سایر خدمات یا قطعات درخواست دهند.

وی افزود: تمامی قطعات ۹ مدل خودرو انتخاب‌شده برای این جشنواره سفارش گذاری شده تا مشتریان برای ارائه خدمت بیش از بازه زمانی استاندارد تعیین شده معطل نشوند، اما برای خودرو‌هایی که خارج از این لیست هستند نیز بازه زمانی حداکثر ۳ تا ۵ روز تعیین‌شده تا قطعات و خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

سرمد با تأکید بر این موضوع که تمامی قطعات یدکی و مصرفی مورداستفاده در تعمیرگاه‌های مجاز کشور خودرو به‌صورت مستقیم از تأمین‌کنندگان قطعات کیا موتورز در کشور‌های خارجی تهیه می‌شود گفت: مشتریان اطمینان داشته باشند که قطعات نصب شده بر روی خودروهایشان از منابع اصلی تهیه‌شده و برای هر یک از قطعات و خدمات گارانتی اعمال می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه خدمات پس از فروش نباید صرفاً به فروش قطعه و تعمیرات محدود شود و مفهوم آن در حقیقت ایجاد یک ارتباط عاطفی با مصرف‌کننده در بستر یک قرارداد تجاری است باید خدماتی که بر روی خودرو مشتری انجام می‌شود بر پایه جدیدترین متد‌های روز دنیا باشد.

حسین سرمد ضمن توضیح شرایط جشنواره خدمات پس از فروش که بازه زمانی اجرا و جزئیات آن به‌زودی اعلام خواهد شد گفت: در این طرح که در حقیقت یک مهمانی بزرگ برای تمامی کیا سواران سراسر کشور است بازدید فنی و عیب‌یابی موتور، گیربکس، قوای محرکه و سیستم تعلیق به‌صورت رایگان انجام می‌شود و بعد از ارائه برگه کارشناسی، مشتری می‌تواند در صورت تمایل به لیست مشتریان این شرکت اضافه شود و خدمات موردنیاز را از عاملیت‌های این شرکت دریافت کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت ۱۵ دستگاه خودرو پذیرش روزانه در عاملیت‌ها، بهتر است مشتریان برای صرفه‌جویی در وقت حتماً پیش از حضور از طریق سایت و یا شماره تلفن‌های شرکت اقدام به رزرو نوبت نمایند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین