bato-adv
کد خبر: ۷۸۱۷۹۳

پیش‌بینی زیدآبادی از واکنش اسرائیل به حمله موشکی سپاه

پیش‌بینی زیدآبادی از واکنش اسرائیل به حمله موشکی سپاه
سفر امروز آقای پزشکیان به قطر و نوع واکنش اسرائیل به مذاکرات وی با طرف‌های مختلف، خود می‌تواند علامتی از جهت‌گیری رویداد‌های آینده باشد. در این میان اما، آن دسته از مدعیان ارزشی و انقلابی که با موجی از تخریب و تهدید و تهمت، پزشکیان و ظریف را عامل اصلی جلوگیری از پاسخ به اسرائیل متهم و آنان را لجن‌مال کردند، الان چه پاسخی به رفتار "ارزشمدارانۀ" خود دارند؟
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب، در کانال تلگرامی خود در یادداشتی با عنوان «وضعیت برزخی!» نوشت:  پس از عملیات غافل‌گیرانۀ موشکی ایران علیه اسرائیل، ابتدا دانیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل از حمله به «نقاطی در خاورمیانه پس از نیمه‌شب» سخن گفت، اما بلافاصله هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش، حرف او را تصحیح و یا به عبارتی از آن موضع عقب‌نشینی کرد و گفت؛ زمان و مکان و اهداف حملۀ متقابل به ایران را اسرائیل تعیین خواهد کرد. 

با این حساب، به نظر می‌رسد اسرائیل برای عملی ساختن وعده تهدید خود شتاب یا آمادگی لازم را ندارد و این شاید فرصتی برای دیپلماسی به منظور کنترل اوضاع باشد. 

به هر حال، منطقه ما پس از عملیات دیشب وارد وضعیتی برزخی شده که هر آن ممکن است به خزان جنگ تمام‌عیار و یا بهاری از آرامش نسبی منجر شود. 

سفر امروز آقای پزشکیان به قطر و نوع واکنش اسرائیل به مذاکرات وی با طرف‌های مختلف، خود می‌تواند علامتی از جهت‌گیری رویدادهای آینده باشد. 

در این میان اما، آن دسته از مدعیان ارزشی و انقلابی که با موجی از تخریب و تهدید و تهمت، پزشکیان و ظریف را عامل اصلی جلوگیری از پاسخ به اسرائیل متهم و آنان را لجن‌مال کردند، الان چه پاسخی به رفتار «ارزشمدارانۀ» خود دارند؟

ناشناس
Canada
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
لطفا از کارشناس های قوی‌تر استفاده کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
اون موقع که مانع شد اشتباه کرد!!!
بفهم!!! علی مطهری و طریف گفتن آمریکا قول صلح داد ما هم جلوی حمله رو گرفتیم!!!
بفهم اگه همون موقع حمله کرده بودید الان سید حسن زنده بود!
الان هم از آقای پزشکیان ممنونیم که این کار خوب رو انجام داد! ولی دیر بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
جناب زیدابادی، علت تاخیر چه بود؟ فکر نمی کنید اگر یک هفته زودتر اینکار انجام می شد احتمال زنده بودن آقای نصراله وجود داشت؟
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۳
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین