bato-adv

هشدار کامالا هریس درباره تبعات انتخاب دونالد ترامپ

هشدار کامالا هریس درباره تبعات انتخاب دونالد ترامپ
کامالا هریس در ایالت ویسکانسین: اگر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور بود، ولادیمیر پوتین در کی‌یف می‌نشست.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سال جاری اعلام کرد که اگر دونالد ترامپ رئیس‌جمهورکشورش بود، ولادیمیر پوتین در کی‌یف می‌نشست.

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر سال ۲۰۲۴ در سخنانی در ایالت ویسکانسین نسبت به تبعات انتخاب دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان هشدار داد و گفت: اگر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور بود، ولادیمیر پوتین در کی‌یف می‌نشست.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری پنجم نوامبر سال ۲۰۲۴ از ترامپ به‌عنوان «یک مرد بیهوده» یاد کرد و افزود: ترامپ می‌خواهد کسانی را که تحسین می‌کند و قدرتمند می‌بیند، راضی کند.

کامالا هریس، همچنین اضافه کرد که دونالد ترامپ، در دوران همه گیری، تست‌های کوید- ۱۹ را به صورت مخفیانه به پوتین ارسال کرد تا برای اهداف شخصی خود استفاده کند.

هریس با بیان اینکه ترامپ بر این باور است که پوتین می‌تواند جنگ روسیه-اوکراین را ظرف یک روز حل و فصل کند، گفت: من فکر نمی‌کنم که ما آمریکایی‌ها باور داشته باشیم رئیس‌جمهور آمریکا چنین مسئله‌ای را باید از این طرق حل کنند.

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین