bato-adv
bato-adv

(تصاویر) کوپه رویایی هیوندای ساخته می‌شود؟/ خودرویی اسپورت که با برق و هیدروژن کار می‌کند

(تصاویر) کوپه رویایی هیوندای ساخته می‌شود؟/ خودرویی اسپورت که با برق و هیدروژن کار می‌کند

طبق گزارش‌های «تاپ گیر»، ایده مفهومی N Vision ۷۴ را در ابتدا تیم مدیریت ارشد هیوندای مطرح کرده‌اند، که این مساله احتمالا می‌تواند راه رسیدن به نسخه تولیدی را کوتاه‌تر کند.

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲

رئیس طراحی هیوندای اعلام کرد این شرکت در مورد N Vision ۷۴ جدی است. با توجه به این اظهارات، پرسشی ذهن کارشناسان را به خود مشغول کرده است: گزینه ساخت کوپه اسپرت هیدروژنی برقی دوباره روی میز قرار گرفته است؟

به گزارش همشهری و به نقل از موتور ۱، به نظر می‌رسد که احتمالا در هیوندای به نوعی ارتباط کامل و دقیقی میان مسوولان این کمپانی وجود نداشته باشد خودروساز کره جنوبی واقعا مطمئن نیست که با مفهوم عالی N Vision ۷۴ چه کند. تا آنجا که ما می‌دانیم و این مساله توسط شرکت در بیانیه‌ای ایمیلی به «موتور ۱» تایید شد، این خودروی خاص به این زودی تولید نمی‌شود. با این حال، یکی از مدیران عالی رتبه هیوندای اخیرا گفت که این شرکت در مورد آینده این مدل «جدی» است.

سایت «تاپ گیر» این فرصت را داشت که با لوک دانکرولکه، مدیر ارشد خلاق هیوندای گفتگو کند، او به این نشریه گفت که این شرکت در مورد تولید بالقوه مفهوم N Vision ۷۴ جدی است. این با بیانیه هیوندای که در اوایل ماه جاری برای «موتور ۱» ارسال شد در تناقض است، بنابراین ما این اطلاعات جدید را به دیده شک و تردید خواهیم نگریست.

دانکرولکه به تاپ گیر گفت: «من از تجارت نمایشی متنفرم. من از کار کردن در زمینه ماشین‌های نمایشی (خودرو‌هایی که قالب یک مفهوم باقی مانده و زمان تولید آن‌ها نامشخص است یا هیچگاه تولید نمی‌شوند) متنفرم.

با این حال، به نظر نمی‌رسد امید زیادی برای تولید یک کوپه اسپرت هیدروژنی برقی از کره جنوبی وجود داشته باشد. در گزارش قبلی از «مانی تودی» چاپ کره جنوبی ادعا شده بود که نسخه قانونی و جاده‌ای این خودرو قرار است در ۲۷ مه در سئول عرضه شود. با این حال، درک جویس، سخنگوی هیوندای به «کارسکوپز» گفت که این کانسپت (مفهوم) صرفا یک پروژه یکباره باقی خواهد ماند. بعدا نماینده هیوندای این موضوع را در گفتگو با «موتور ۱» تایید کرد.

اما طبق گزارش‌های «تاپ گیر»، ایده مفهومی N Vision ۷۴ را در ابتدا تیم مدیریت ارشد هیوندای مطرح کرده‌اند، که این مساله احتمالا می‌تواند راه رسیدن به نسخه تولیدی را کوتاه‌تر کند. دانکرولکه همچنین تأیید کرد که این «ماشین نمایشی» ایده‌ای است که از ذهن مدیریت بیرون آمده و همیشه وقتی مدیریت به شما می‌گوید این کار را انجام دهید خوب است. به گفته دانکرولکه، حتی اگر یک نسخه تولیدی در راه باشد، که در حال حاضر چندان محتمل به نظر نمی‌رسد، به شکل تولید یک «سری محدود» خواهد بود.

برچسب ها: هیوندای
bato-adv
bato-adv
bato-adv