یک کارشناس صنعت خودرو، گفت: اصلا مشخص نیست شورای رقابت زیرمجموعه دولت است یا قوه قضاییه یا ذیل سه قوه قرار دارد؛ اما دخالت زیادی در بازار خودرو دارند که اصلا صحیح نیست و باعث آشفتگی این بازار شده است.
محمود نجفی اظهار داشت: خودروسازان دارای نیروی کار اضافه هم هستند که باید در آنالیز قیمتی این موضوع را جدا کنند و نیروهای خط تولید یا نیروهایی که مجبور به نگهداریشان هستند را نگه دارند و بقیه را تعدیل کنند تا بتوانند هزینههایشان را کمتر کنند، اما شورای امنیت اجازه چنین کاری را به خودروسازان نمیدهد.
به گزارش اعتماد، وی افزود: اینکه برخی به دنبال واردات خودروی کارکرده هستند خیانتی است به ملت ایران، چراکه واردکننده هر خودروی کارکردهای که قادر باشد بخرد وارد کشور میکند، اما این خودروها نیازمند تعمیرات و قطعات یدکی هستند و اصلا مشخص نیست این خودروها پس از ۵۰ کیلومتر کارکرد باز هم سالم بمانند یا نه، اما سوال اصلی این است که چرا باید خودروی کهنه دیگران را سوار شویم؟
این کارشناس خودرو بیان کرد: خودروسازان دارای نیروی کار اضافه هم هستند که باید در آنالیز قیمتی این موضوع را جدا کنند و نیروهای خط تولید یا نیروهایی که مجبور به نگهداریشان هستند را نگه دارند و بقیه را تعدیل کنند تا بتوانند هزینههایشان را کمتر کنند، اما متاسفانه شورای امنیت اجازه چنین کاری را به خودروسازان نمیدهد.
وی گفت: اصلا مشخص نیست شورای رقابت زیرمجموعه دولت است یا قوه قضاییه یا ذیل سه قوه قرار دارد، اما دخالت زیادی در بازار خودرو دارند که اصلا صحیح نیست و باعث آشفتگی این بازار شده است.
اینکه خودروساز گدایی مزیت رقابتی میکند بدبختی مردم و کشور و محیط زیست شده
حتما از جیب مردم بدبخت باید حقوقهای نجومیمدیران و زیادی پرسنل پرداخت شه.
برید از همون شورای رقابت حقوق اینها رو بگیرید و دست از سرمردم با تولید صد مدل دنا و تارا و پراید بردارید