در تمام تریمهای هیوندای اینستر، موتور الکتریکی با محور جلو در ارتباط است. شاخص صفر تا ۱۰۰ تریم پایه حدود ۱۱.۷ ثانیه محاسبه شده که در تریم پرچمدار این رکورد به ۱۰.۶ ثانیه بهبود مییابد.
هیوندای از کراس اوور کوچک اینستر برای رقابت با محصولات ارزان قیمت این کلاس مانند داچیا اسپرینگ رونمایی کرد. هیوندای اینستر ۳۸۲۵ میلیمتر در طول، ۱۶۱۰ میلیمتر در عرض، ۱۵۷۵ میلیمتر در ارتفاع و ۲۵۷۸ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.
به گزارش عصر ایران، علاوه بر اندازه جمع و جور که میتواند هیوندای اینستر را به گزینهای مناسب برای شهرهای شلوغ تبدیل کند، باید به پیشرانه الکتریکی آن نیز اشاره کیم که تریم پایه از باتری ۴۲ کیلووات ساعت با قابلیت پیمایش ۲۹۹ کیلومتر استفاده میکند. این تریم از تک موتور الکتریکی، حدود ۹۵ اسب بخار را در اختیار خودرو قرار میدهد.
تریم پرچمدار هیوندای اینستر به باتری ۴۹ کیلووات ساعت مجهز است که برد حرکتی را به ۳۴۹ کیلومتر افزایش میدهد. تک موتور الکتریکی این تریم نیز ۱۱۳ اسب بخار خروجی دارد و گشتاور نیز معادل ۱۴۶ نیوتن متر است.
در تمام تریمهای اینستر، موتور الکتریکی با محور جلو در ارتباط است. شاخص صفر تا ۱۰۰ تریم پایه حدود ۱۱.۷ ثانیه محاسبه شده که در تریم پرچمدار این رکورد به ۱۰.۶ ثانیه بهبود مییابد.
بیشینه سرعت به ترتیب ۱۴۰ و ۱۵۰ کیلومتر برساعت گزارش شده است.
با استفاده از شارژ دی سی ۱۲۰ کیلوواتی به ۳۰ دقیقه زمان برای شارژ باتری از ۱۰ به ۸۰ درصد ظرفیت آن، زمان نیاز است.
صندلیهای جلو دارای قابلیت تغییر وضعیت به منظور افزایش فضای کابین هستند. نسخه ۵ سرنشین هیوندای اینستر نیز سال ۲۰۲۵ روانه بازار میشود.
از امکانات خودرو با توجه به تریم میتوان به کروز کنترل تطبیقی، دوربینهای محیطی، نور بالای تطبیقی در بخش ایمنی و شارژر بی سیم، گرم کن فرمان، گرم کن صندلی ردیف جلو، تهویه اتوماتیک، شارژ ریورز، پشتیبانی از اپل کارپلی/اندروید اوتو در کابین اشاره کرد.
دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی نیز برای تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر در نظر گرفته شده است.
قیمت هیوندای اینستر هنوز مشخص نشده است.