bato-adv
bato-adv

قیمت رهن و اجاره مسکن در شوش تهران

قیمت رهن و اجاره مسکن در شوش تهران
امروز (سه شنبه) اجاره آپارتمانی تک واحدی با متراژ ۶۰ متر در شوش با ودیعه ۳۲۰ میلیون تومان امکان‌پذیر است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

شوش محله‌ای قدیمی در منطقه ۱۵ شهر تهران است که از شمال به خیابان شوش و خیابان نیلی، از جنوب به خیابان هفده شهریور، خیابان رضاخانی و بلوار رجب نیا و از غرب به میدان شوش، خیابان فداییان اسلام، خیابان ری و خیابان صاحب جمع ختم می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بافت قدیمی محله شوش در حال بازسازی است و آپارتمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری جای بافت فرسوده را گرفته‌اند. همچنین قیمت بالای مسکن در مناطق دیگر باعث شده تا خریداران یا اجاره‌نشینان برای سکونت‌گزینی به این محله بیایند؛ بنابراین اگر شما هم به دنبال اجاره خانه ارزان در تهران هستید، این گزارش را از دست ندهید.

اگر بودجه‌ای حدود ۴۰۰ میلیون تومان دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی هشت ساله با متراژ ۵۵ متر را در محله شوش رهن کامل کنید.

اجاره آپارتمانی تک واحدی با متراژ ۶۰ متر در شوش با ودیعه ۳۲۰ میلیون تومان امکان‌پذیر است. کرایه این واحد که ساخت سال ۱۳۹۷ است، چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

برای اجاره آپارتمانی ۵ ساله با متراژ ۷۰ متر، به بودجه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون تومان نیاز دارید. برای اجاره‌نشینی در این خانه باید ماهیانه ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بپردازید.

ودیعه لازم برای اجاره آپارتمانی ۴۵ متری با سن بنای ۱۰ سال در شوش، ۲۵۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۶ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره مسکن در محله شوش تهران را مشاهده کنید: 

قیمت رهن و اجاره مسکن در شوش تهران

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین