عضو کمیسیون آموزشوتحقیقات مجلس گفت: پس از بررسی برنامهها و صلاحیت وزیر پیشنهادی رای گیری انجام شد و اعضای کمیسیون با ۹ رای مخالف، ۶ رای موافق و ۲ رای ممتنع با وزیر پیشنهادی مخالفت کردند.
یک عضو کمیسیون آموزشوتحقیقات مجلس در خصوص چرایی مخالفت اعضای کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزارش ایسنا، فرهاد بشیری با اشاره به بررسی برنامهها و صلاحیت فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش گفت: وزیر پیشنهادی در جلسات متعدد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور یافت و برنامههای خود را تشریح کرد و همچنین به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.
وی افزود: در این جلسه کمیسیون، پس از بررسی برنامهها و صلاحیت وزیر پیشنهادی رای گیری انجام شد و اعضای کمیسیون با ۹ رای مخالف، ۶ رای موافق و ۲ رای ممتنع با وزیر پیشنهادی مخالفت کردند.
این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص چرایی مخالفت اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با صلاحیت وزیر پیشنهادی عنوان کرد: آنچه مسلم است این که ایشان حوزه آموزش و پرورش، چالشها و مشکلات این حوزه را به خوبی میشناسد، ولی عمده دلایل مخالفت اعضای کمیسیون با ایشان نبود تجربه مدیریتی وی بود، در واقع اعضای کمیسیون این نگرانی را دارند که ایشان نتواند اهداف این مسئولیت را محقق سازد و حوزه پرجمعیت آموزش و پرورش را به خوبی مدیریت کند.